בשידור חי: היום השני בשבוע ההייטק עם היזמים והסטארט-אפים

    אבי יעקב No Comments on בשידור חי: היום השני בשבוע ההייטק עם היזמים והסטארט-אפים

    היום השני של שבוע ההייטק החרדי בהגשת אריאל ברמן יחד עם משה פרידמן מנכ״ל קמא-טק, בשידור חי ברדיו ובאתר "קול חי" | בשעה הראשונה התקיימו ראיונות עם מנהלי חברות ההייטק המובילות המעסיקים נשים חרדיות, על ההון האנושי וההתאמות הנדרשות. בשעה השנייה התארחו יזמים מובילים וסטאראפים מיוחדים

    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שבוע הייטק החרדי 2: בשעה זו משודרת התכנית בהגשת אריאל ברמן יחד עם משה פרידמן מנכ״ל קמא-טק, בשידור חי ברדיו ובאתר "קול חי".

    בשעה הראשונה (20:00) יתקיימו ראיונות מרתקים עם מנהלי חברות ההייטק המובילות המעסיקים נשים חרדיות, כיצד ולמה החברות המובילות מגייסים נשים חרדיות, האם נדרשות התאמות מיוחדות, וכיצד הם רואים את הצלחת הנשים החרדיות בהייטק:

    ציבי לנדאו מנכ"ל חברת סולאראדג' – החברה הישראלית המובילה בתחום האנרגיה, אחת ההצלחות הגדולות של ההייטק הישראלי, הנסחרת בבורסה בניו יורק בשווי שוק של למעלה מ-18 מיליארד דולר!

    יזמים או עובדים בהייטק? הירשמו לאירוע סיום "שבוע ההייטק החרדי"

    איציק מלובני – מנכ"ל טוגה נטוורקס, השלוחה הישראלית של ענקית ההייטק העולמית ״וואווי״. אלישע אולמר – מנכ״ל מרכז הפיתוח הישראלי של ענקית הטכנולוגיה האמריקאית ״קוואלקום".

    בשעה השנייה (21.00) עסקו מגישי התוכנית בנושא החם ביותר היום בעולם הטכנולוגיה – טכנולוגית הבלוקצ'יין, ותחום המטבעות הדיגיטליים. אבישי עובדיה מנהל קרן ההשקעות קוליידר, הנחשב לאחד המומחים המובילים בארץ בתחום התראיין לשיחה מרתקת.

    התראחו כמו כן, מספר מנהלי חברות שעוסקות בתחום שיסבירו כיצד הטכנולוגיה עובדת, כיצד מטבעות אלו עובדים, לאן עולם זה מתפתח, ובאיזה תחומים נוספים יש יישומים לטכנולוגיות הללו. ונארח סטארטאפ חרדי שעוסק בתחום!



    0 תגובות